Ο διάσημος γαλλικός οίκος μόδας Jacquemus ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας σειράς πολυτελών καλλυντικών σε συνεργασία με την L’Oréal, επιβεβαιώνοντας φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό.
Ο ιδρυτής του οίκου, Simon Porte Jacquemus, εξέφρασε την περηφάνια του για αυτή τη συνεργασία, ενώ ο Cyril Chapuy, πρόεδρος της L’Oréal Luxe, δήλωσε ότι η Jacquemus θα ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στον τομέα της ομορφιάς.
Αν και οι λεπτομέρειες των προϊόντων παραμένουν άγνωστες, οι προσδοκίες είναι υψηλές, καθώς η Jacquemus έχει κερδίσει την προτίμηση της Gen-Z με την καινοτόμο προσέγγισή της στο marketing μέσω social media.
Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:
“Πριν από 15 χρόνια, άρχισα να ονειρεύομαι και να δημιουργώ τη Jacquemus, με τα αρώματα και την ομορφιά να αποτελούν πάντα μέρος του οράματός μου για τη μάρκα. Σήμερα, είμαι περήφανος που συνεχίζω να διαμορφώνω αυτό το όνειρο με την κορυφαία ομάδα ομορφιάς, τη L’Oréal. Ανυπομονώ να δω τι μας επιφυλάσσει το μέλλον”, δήλωσε ο Simon Porte Jacquemus, ο οποίος ίδρυσε τη μάρκα το 2009 στην ηλικία των 19 ετών, σε ανακοίνωσή του.
Είναι γεγονός: η Jacquemus αναπτύσσει μια σειρά προϊόντων ομορφιάς σε συνεργασία με την L’Oréal. Οι φήμες για την επέκταση της γαλλικής μάρκας μόδας σε αυτή την κατηγορία κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό. Ωστόσο, η πρόσφατη ανακοίνωση το καθιστά επίσημο.
Πώς θα είναι η σειρά ομορφιάς από την Jacquemus;
Ακόμα δεν γνωρίζουμε πολλά για τα καλλυντικά της Jacquemus. Όμως η καμπάνια τoυ οίκου, φωτογραφημένη από την Lisa Jakhovic, παρουσίασε τον Alex Consani σε έναν σουρεαλιστικό χώρο ευεξίας. Μια εικόνα δείχνει το μοντέλο με φέτες αγγουριού επάνω στο σώμα του, με τη βοήθεια της make-up artist Lauren Parsons. (Αν η θεματολογία της καμπάνιας υπαινίσσεται κάτι για την ανακοίνωση της σημερινής ημέρας, θα το δούμε σύντομα).
Ο πρόεδρος της L’Oréal Luxe, Cyril Chapuy, δήλωσε: “Καλωσορίζουμε με ενθουσιασμό τη Jacquemus. Μαζί θα αποκαλύψουμε το εξαιρετικό της δυναμικό στον τομέα της πολυτελούς ομορφιάς. Με τη μοναδική της θέση στην αγορά, ενισχυμένη από την εκπληκτική της δημιουργικότητα και την παιχνιδιάρικη προσέγγιση από τα social media, η Jacquemus θα συμπληρώσει τέλεια το χαρτοφυλάκιο των εμβληματικών brands της L’Oréal Luxe και θα ενισχύσει την παγκόσμια ηγεσία μας”.
Η Jacquemus θα ανήκει στην κατηγορία L’Oréal Luxe, δίπλα σε μεγάλους παίκτες της ομορφιάς. YSL, Valentino, Mugler, Prada και Giorgio Armani Beauty είναι μερικοί μόνο από αυτούς.
Η Jacquemus… και οι άλλοι
Με την είσοδό της στον τομέα της ομορφιάς, η γαλλική πολυτελής μάρκα ακολουθεί τα βήματα της Celine (σ.σ. ο οίκος πρόσφατα επέκτεινε τη δραστηριότητά του στον τομέα του μακιγιάζ), καθώς και άλλων επώνυμων ονομάτων όπως οι Prada, Tom Ford και Gucci. Δεν ξέρουμε ακόμα εάν η μάρκα θα επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε αρώματα, περιποίηση δέρματος ή μακιγιάζ. Ωστόσο ο ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής Simon Porte Jacquemus αφήνει υπονοούμενα πώς θα γίνει.
Ο γαλλικός οίκος κατέχει μια μοναδική θέση στη βιομηχανία μόδας. Μάλιστα είναι από τους αγαπημένους της Gen-Z χάρη (και) στην καινοτόμο προσέγγιση στο social media marketing. Γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε ότι τα καλλυντικά του κάθε άλλο παρά κοινότοπα θα είναι.
Περιμένουμε με ανυπομονησία νεότερα.