Ο Γιάννης Τσορτέκης παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;», όπου μίλησε για την καριέρα του στο θέατρο και τις δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει. Ανάμεσα σε άλλα, αποκάλυψε ότι υπέστη κρίση πανικού όταν ανακάλυψε ότι ένα θεατρικό έργο του είχε χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγκρισή του.
Ο ηθοποιός αναφέρθηκε επίσης στην αναγνωρισιμότητα, η οποία τον ευχαριστεί, και στη διατήρηση της ιδιωτικής του ζωής, επισημαίνοντας ότι δεν τον απασχολούν τα νούμερα τηλεθέασης. Τέλος, σχολίασε με χιούμορ το μπουφάν που φοράει συνεχώς, εξηγώντας ότι δεν χρειάζεται δεύτερο.
Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:
Ο Γιάννης Τσορτέκης παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;» και τη δημοσιογράφο, Έρη Βαρδάκη.
Ο γνωστός ηθοποιός, μεταξύ άλλων, μίλησε για την πορεία του στο θέατρο, τις απορρίψεις, αλλά και την φορά που κατέληξε να πάθει κρίση πανικού.
«Θα γυρνούσα σε ένα υπόγειο και θα έπαιζα ξανά με μια ερασιτεχνική ομάδα, αυτή είναι η σημαντική μου πηγή, εκεί χρωστάω τα πάντα. Το ένστικτό μου με οδηγούσε να κινούμαι περί τα όρια, εις το περιθώριο και εκτός ορίων του συστήματος. Έχω περάσει απίστευτες δυσκολίες, αλλά πάντα ήμουν ένας ευτυχισμένος άνθρωπος», ανέφερε αρχικά ο ηθοποιός.
«Έχω γνωρίσει ουκ ολίγες απορρίψεις, αλλά τις αντιμετώπιζα πάντα ως μη εγκρίσεις. Έπαθα κρίση πανικού όταν ένα δυνατό πρόσωπο του θεάτρου πήρε ένα θεατρικό έργο που είχα γράψει και το έβαλε στην παράστασή του χωρίς να ερωτηθώ καν. Ήθελα να σπάσω το κεφάλι μου, έπαθα ασφυξία», τόνισε στη συνέχεια ο Γιάννης Τσορτέκης.
«Η αναγνωρισιμότητα είναι κάτι εξαιρετικά ευχάριστο, υπάρχει κάτι ομορφότερο από το να σου χαμογελούν οι άνθρωποι στο δρόμο; Δεν έχω απωλέσει την ιδιωτικότητά μου, ζω όπως ζούσα. Μου είναι αδιάφορο αν με τραβήξει κάποιος φωτογραφία με το κινητό, δεν έχω να κρύψω κάτι. Δεν με αφορούν τα νούμερα τηλεθέασης, αφορούν το κανάλι και τον παραγωγό», παραδέχτηκε ο Γιάννης Τσορτέκης.
Αναφορικά με το περιβόητο μπουφάν που δεν αποχωρίζεται ποτέ, απάντησε: «Ένα μπουφάν έχω, γιατί ένα έχω ανάγκη, δεν χρειάζομαι δεύτερο».