Η Eva Mendes συμμετέχει στη νέα καμπάνια της Stella McCartney, με τίτλο “Save What You Love”, η οποία ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη για να μεταφέρει ένα ισχυρό περιβαλλοντικό μήνυμα.
Η καμπάνια, που φωτογραφήθηκε στη Νέα Υόρκη, περιλαμβάνει σουρεαλιστικά υβριδικά περιστέρια, δημιουργημένα μέσω AI, ως προειδοποίηση για την επικείμενη εξαφάνιση πτηνών λόγω της ανθρώπινης δραστηριότητας και της κλιματικής αλλαγής.
Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, η McCartney επισημαίνει τη σημασία της βιωσιμότητας στη μόδα και καλεί τη βιομηχανία και τους καταναλωτές να αναλογιστούν τις συνέπειες των επιλογών τους για το περιβάλλον.
Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:
Η μόδα και η τεχνητή νοημοσύνη (AI) δεν ήταν ποτέ τόσο στενά συνδεδεμένες όσο στη νέα καμπάνια της Stella McCartney, “Save What You Love”. Η ταλαντούχα Βρετανίδα σχεδιάστρια, γνωστή για τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, κάνει ένα τολμηρό βήμα ενσωματώνοντας AI στη Summer 2025 campaign της, με ένα σαφές περιβαλλοντικό μήνυμα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Eva Mendes, μαζί με τις Myha’la, Alex Consani και RAYE, είναι από τα κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας, η οποία φωτογραφήθηκε στη Νέα Υόρκη από τον Ethan James Green. Εκείνες ποζάρουν πλάι σε σουρεαλιστικά υβριδικά περιστέρια, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά μέσω AI. Αυτά τα τεχνητά πλάσματα δεν είναι απλώς ένα αισθητικό πείραμα, αλλά μια ηχηρή προειδοποίηση για την επικείμενη εξαφάνιση πολλών ειδών πτηνών λόγω της ανθρώπινης δραστηριότητας και της κλιματικής αλλαγής.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Stella McCartney, ήδη από την παρουσίαση της Spring/Summer 2025 collection της το φθινόπωρο, είχε εκφράσει την ανησυχία της για τη χρήση φυσικών φτερών στη βιομηχανία της μόδας και την ανάγκη για εναλλακτικές λύσεις. Η νέα της καμπάνια δεν αφορά μόνο την αισθητική και την καινοτομία, αλλά αποτελεί μια δυναμική δήλωση για τη διατήρηση της φύσης, προειδοποιώντας πως αν δεν αλλάξουμε πορεία, η τεχνολογία θα είναι η μόνη μας διέξοδος για να «αναπαραστήσουμε» έναν κόσμο που χάνεται.
Η επιλογή της Eva Mendes ως μία από τις πρωταγωνίστριες ενισχύει το μήνυμα της καμπάνιας. Η ηθοποιός και fashion icon συμμετέχει σε ένα project που δεν αφορά απλώς τη μόδα, αλλά τονίζει την ευθύνη της βιομηχανίας και των καταναλωτών προς το περιβάλλον. Η “Save What You Love” campaign δεν είναι μόνο ένα φουτουριστικό όραμα, αλλά και μια πρόσκληση προς όλους μας να αναλογιστούμε τις συνέπειες των επιλογών μας.
Κεντρική φωτογραφία – Courtesy of Look Optic/Mega / The Mega Agency / Profimedia