Το άρθρο εξετάζει τις πρόσφατες τηλεοπτικές πρεμιέρες και την απόδοσή τους στην τηλεθέαση. Η σειρά «Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον ουρανό» και η εκπομπή «Φως στο Τούνελ» του Mega απέσπασαν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, ενώ το νέο ζωντανό τηλεπαιχνίδι «Η Ελλάδα ψηφίζει» του Σκάι σημείωσε επίσης ικανοποιητικά νούμερα. Οι αριθμοί αυτοί υποδεικνύουν την δυναμική των συγκεκριμένων προγραμμάτων και την ανταγωνιστική τους θέση στην ελληνική τηλεοπτική αγορά.
Δύο πρεμιέρες τηλεοπτικών προγραμμάτων αλλά και μία επιστροφή έγιναν αυτές τις ημέρες.
Στη συχνότητα του Mega προβλήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 24 Ιανουαρίου το πρώτο επεισόδιο του δεύτερου κύκλου της μεγάλης θρησκευτικής παραγωγής «Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον ουρανό». Οι τηλεθεατές υποδέχθηκαν θερμά τη σειρά, με την τηλεθέαση να διαμορφώνεται σύμφωνα με τα προσωρινά μεικτά νούμερα τηλεθέασης (συμπεριλαμβάνονται τα διαφημιστικά διαλείμματα) σε 16,8% στο σύνολο του κοινού και 14,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών, κάτι που βεβαίως είναι υποσχόμενο.
Η Αγγελική Νικολούλη από την πλευρά της -και παραμένουμε στο Mega- και η εκπομπή της «Φως στο τούνελ» ήταν η πρώτη επιλογή του τηλεοπτικού κοινού την Παρασκευή. Έσκισε, με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 26,8% στο σύνολο του κοινού και 24,6% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Το βράδυ του Σαββάτου, πάλι, 25 Ιανουαρίου έκανε πρεμιέρα το νέο ζωντανό τηλεπαιχνίδι του Σκάι «Η Ελλάδα ψηφίζει». Η πρεμιέρα του παιχνιδιού σημείωσε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 16,5% στο σύνολο του κοινού και 12,6% στο δυναμικό κοινό 18-54 – νούμερα που επίσης είναι συμπαθητικά.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 27/1/2025